Představte si malý start-up z východní Evropy, který vstupuje do světa, kde dominují hráči s obrovskými rozpočty a globálním dosahem. Přesně to je příběh Bene Meat Technologies, start-upu s vizí vyrábět kultivované maso za dostupnou cenu. Dnes o této firmě píší přední světová média. Jak se nám podařilo tomuto start-upu vybudovat globální reputaci?

 

V roce 2021 jsme začali pracovat na mediálním obrazu Bene Meat Technologies od nuly. Klíčem k úspěchu byla pečlivě promyšlená strategie založená na faktech, transparentní komunikaci a respektování obchodního know-how. Věnovali jsme se také představení osobností v BMT a představovali unikátní způsoby vedení práce a týmu. Naší snahou bylo ukázat veřejnosti i médiím, že v České republice vzniká něco unikátního.

 

Hlavní zlom nastal v roce 2023, kdy Bene Meat Technologies získal v EU oficiální registraci pro výrobu kultivovaného masa jako složky potravy pro domácí mazlíčky. Tato průlomová událost zaujala nejen evropský kontinent, ale i globální média. O úspěchu firmy psali Reuters, The Guardian, Stern, Financial Times a další významné světové tituly, včetně těch oborových (veterinární, pet food, potravinářské). Bene Meat Technologies se díky tomuto průlomu dostala na úroveň globálních hráčů, a my jsme pomocí cílené PR strategie zajistili, aby se o tom dozvěděl celý svět.

KLIENT

Bene Meat Technologies

MEDIÁLNÍ VÝSTUPY

321 v ČR a 278 v zahraničí

DATUM REALIZACE

2021–2025