Pomáhají zachraňovat životy, pořádají dobročinné sbírky, podporují slabší spolužáky. I takoví jsou dnešní mladí lidé. Jejich příběhy odhalujeme dál v preventivním a CSR projektu Mladý hrdina, který už od roku 2017 řídí Česká pojišťovna.
Záměrem projektu je motivovat mladistvé do 18 let, aby věnovali pozornost prevenci a byli schopni pohotově pomoci ostatním v krizových situacích. Specifickým cílem roku 2018 bylo zvýšení povědomí o iniciativě mezi pedagogy, kteří jsou s dětmi každodenně. Kampaň jsme postavili na autentických příbězích. Vybrali jsme čtyři dětské příběhy, které již dostaly ocenění, a vytvořili jsme z nich plakát na motivy oblíbené dětské hry „Where is Waldo“. Do grafiky jsme nenápadně zařadili i další dobročinné skutky, jako je sbírání odpadků nebo pomoc hendikepovaným. Díky doprovodným identifikačním kartám mohly děti i učitelé snadno poznat skutečné hrdiny ze svého okolí a vzít si z nich příklad.
Statečné kluky a holky jsme oslovili také díky originálnímu interaktivnímu plakátu, který jsme zaslali do 70 škol. Průvodní dopis měl čtrnáct regionálních mutací, kde jsme zdůraznili, kolik je aktuálně ve kterém kraji hrdinů. Pro sociální sítě jsme použili graficky znázorněné příběhy jednotlivých hrdinů, které jsme v průběhu září a října zveřejňovali na Facebooku. Vytipovali jsme také vhodný příběh pro zářijové ocenění; poprvé jsme oceňovali hrdiny z Moravskoslezského kraje. Právě jejich příběh jsme oceňovali přímo v prostorách základní školy, kam děti chodí. V tiskové zprávě jsme navíc citovali jejich třídního učitele, abychom pedagogům i ředitelům škol ukázali, že zapojení má pro ně samotné přínos.
Za dobu své existence projekt také díky našim aktivitám přinesl 35 oceněných hrdinů v 9 krajích, přes 100 výstupů v médiích (včetně České televize, Českého rozhlasu, Deníku, MF Dnes, Blesku a řady regionálních médií) a přes 800 fanoušků na Facebooku (z toho 37 % aktivních ve věkové skupině do 18 let) s ročním dosahem 396 736 uživatelů. Více informací o projektu na www.mladyhrdina.cz nebo na www.facebook.com/mladyhrdina.
KLIENT
DATUM REALIZACE
ROZSAH KAMPANĚ