Trh stavebního spoření v České republice je strnulý a konzervativní. Stavební spořitelna Buřinka se chtěla odlišit od svých konkurentů a profilovat se jako inovátor v oblasti financování bydlení. Poptávka po stavebním spoření je tažena snem o vlastní nemovitosti, ale je omezena vysokými cenami a vážnými problémy ve stavebnictví. Proto jsme přesvědčili našeho klienta, aby vystoupil ze své komfortní zóny. Společnost jsme spojili s umělcem Michalem Trpákem, který snil o vytvoření 3D tištěného domu.

 

Za půl roku jsme společně vyřešili detaily, otestovali a postavili první český 3D tištěný plovoucí dům z betonu. Náš experiment s názvem Prvok otevřel diskusi o využití 3D tisku ve stavebnictví a budoucnosti bydlení. Díky naší kampani Prvok od Buřinky rezonoval v českých i mezinárodních médiích s 504 výstupy. Kampaň prostřednictvím médií zasáhla 533 milionů lidí po celém světě a potenciálně 5krát českou populaci. Čtvrtina Čechů považuje Buřinku díky propojení s 3D tiskem za inovativní značku. Projekt nastartoval vznik asociace 3D tisku betonem. Dali jsme lidem naději na rychlejší a dostupnější bydlení v těchto těžkých časech zasažených pandemií.

 

A co je vlastně ten Prvok od Buřinky? Plovoucí dům vytištěný za pouhých 22 hodin čistého času. Spotřebuje 17 tun speciální betonové směsi a disponuje 43 m2 obytné plochy. Předností Prvoka je zejména šetrnost kpřírodě. Jedná se o prakticky bezodpadovou stavbu, která díky technologii recirkulace ušetří až 90 % vody. V porovnání s klasickými stavbami se během tisku Prvoka do ovzduší uvolní o přibližně 20 % CO2 méně.

 

Více o domě naleznete na tomto odkazu.

KLIENT

Stavební spořitelna České spořitelny, Buřinka

DATUM REALIZACE

leden – září 2020

ROZSAH KAMPANĚ

Média, Integrovaná komunikace, Firemní komunikace, Finanční trhy a služby, Region CEE